11 Aralık 2007

BANA BİR DAHA HATIRLATMA

O günü bana bir daha hatırlatma...
En kırgın olduğum o zaman dilimini hatırlatma...
Yarının son kez olacağı o geceyi,
Ellerini son kez tutacağım,
Sıcaklığını son kez hissedeceğim o geceyi bana hatırlatma…
Koynun da öylece ağlarken ve bilirken,
Yarına dair son sevişmenin ağırlığını hissederken,
Yaşadığım o gecenin ayazını bana hatırlatma...
Nasıl soluktu, nasıl renksiz ve umarsızdı gece…
Nasıl bir küf kokusuydu etrafa yayılan...
Bu kokuyu bana bir daha hatırlatma
Ayakların(m)a batan can kırıkların(m)ı bana hatırlatma…
Hatırlatma uzaklaşan sesini…
Yitirdiğimiz sevginin pişmanlığını bana hatırlatma…
Yansımadığım hiç bir cümleni bana hatırlatma…
Beni içine sığdıramadığın hiçbir hikayeni bana hatırlatma…
İçine beni katmadığın hiçbir fotoğraf yansımasını bana hatırlatma…
O son geceyi…
O son sıcaklığı bana bir daha hatırlatma…
Unutayım…
Sileyim hafızamdan o son gecenin ayazını…
Bedenimi saran üşüten sıcaklığı…
Bana bir daha hatırlatma…

11 ARALIK 2007
00:15

Hiç yorum yok: