26 Aralık 2007

ACİZ OLAN İNSAN !

şimdi inanamadığım bir şeyi öğrendim belki de hiç bu denli yüzleşmemiştim bu gerçekle canımı sıktı birden bütün sinirlerim alt üst etti...

İnsanlar bir hayvanla ilişkiye girecek kadar nasıl adileşebiliyorlar, nasıl hayasızca böyle abuk davranışlar içerisinde nasıl bulunuyorlar anlamıyorum...
Zavallı hayvanın insanlara yaklaşamadığını anlattılar adım attıkça nasıl kaçtığını, elini uzattığında ne tepki verdiğini ve ben yıkıldım...

İnsan sen nasıl bir mahluksun...
tüylerim diken diken dinledim anlatılanları...
Ve ağladım canımı sıktı aynı havayı solduğun bütün aciz insan silüetlerinden...
Tiksiniyorum bütün soysuzlardan...
Anlayamıyorum insanların bu denlli aciz olabildiğini anlayamıyorum !
Sinirlerim alt üst ellerim titrer vaziyette dudaklarımı yiyorum sinirden...
Nefret ediyorum

Hiç yorum yok: