25 Kasım 2007

Her yer güneşe dursun, her yer barış olsun istiyorum...

yine bir akşamın seyrindeyiz...
yazdık, çizdik ve cümlelere iz tutuk...
yine bir gecenin son ayazındayız...
dışarısı soğuk...
ben üşümüyorum ama üşüyen var biliyor
hem de hiç tahmin edemediğimiz kadar çok bunuda biliyorum....
yine dualar ediyorum zaman zaman inanmakta zorlandığım ..
yine dualar ediyorum...
üşüyen bütün bedenler adına bir kez daha...
kimse aç kalmasın ve kimse üşümeisn istiyorum...
kimse uzak kalmasın istiyorum gelecekten...
hep sımsıcak olsun istiyorum, gökyüzü ise hep aydınlık
insan olmanın veridiği bilinçle her yer günlük güneşlik olsun istiyorum...

kimse yaralanmasın, kimse ölmedin istiyorum...
bütün savaşlar dursun...
döşenen mayınların yerine her birine ağaçlar dikilsin çiçekler açsın istiyorum...
her yer güneşe dursun istiyorum her yer barış olsun istiyorum

Hiç yorum yok: