25 Kasım 2007

...::: BEBEK GÜLÜMSÜYOR :::...

Bir hikayeye uzanır gibi uzatıyorum ellerimi karşımdaki silüete...
Gölgeler var her bir tarafta, ensem de soluk sesleri, korkutan ve üşüten...bedenim sırılsıklam olmuş sanki, bir rüyadaymışım gibi bakıyorum kırmızıya bulanmış karanlık odanın zeminine ...çığlıklar atıyorum sesim duyulmuyor, bağırdıkça daha çok sessizleşiyor gibi her şey, her yer ve ben korkuyorum usulca birazda gizli saklı köşelerin kıvrımlarında...

Bir çığlık duyorum gittikce yaklaşan yaklaştıkça kulaklarımda daha çok çınlayan acılı bir kadın çığlığı ...
Düşleri çalınan bir kadın çığlığı gibi...
tam ensemde aniden beliren, yine o korkutan soluk sesi...
Kafamı geriye çevirmeye korktuğum yine o an, hızlı hızlı derin derin nefes alıp veriş ve soğuk bir beden sanki sırtımdan bana abanan...
Ruhu karanlık bir gölge sanki, yüzünü göstermeyen, yüzünü göstermekten çekinen belkide, hep sırtımdan sarılan o soğuk beden ve nefes...

Yine o çığlık...
Tanrım yardım et...
Yine o acılı kadın ve yavaş yavaş silüet kollaırnda ölü bir bebek...
Bacakları kanlı...
Yüzü kederli ve acılı, gözleri ağlamaklı o kadın ve dinmeyen çığlıkları...
Tanrım koşuyor olduğum yöne tanrım yardım et....
Sanki içimden öylece delip geçiyor, çığlıklar eşliğinde geçip gidiyor...
İçimde garip bir acı o an...
Dönüp bakıyorum ardına kadın acılı...
Uzatıyor kollarında sarıldığı bebeği...
Bebek gülümsüyor...








Hiç yorum yok: