25 Kasım 2007

...::: DÜNDEN SONRA BUGÜNE HUZUR :::...

çimden ne geçiyor yine ne düşünüyorum bilmiyorum...
Ya da artık hiç bir şey düşünmek istemiyorum bunu farkediyorum...
Yorgun bir haftaydı benim için onu biliyorum şimdi de sanırım bunun ağırlığından kurtulmak için düşüyorum cümlelerin peşine öylece...

Kendimi sorguluyorken buluyordum son zamanlarda...
Kendime her dönüp baktığımda!
Canımı acıtan, içimi sızlatan garip bir dönemdi sadece...
Bırakmışken her şeyi alabildiğine öylece birden kaskatı kesildiğim iki haftanın çıkmazıydı...

Ne oldu da o derin kuyuya düştüm, neden böyle bir sürecin içine girdim bilmiyorum..
Kadın olmanın verdiği hassasiyetin yarattığı artçı depremlermiydi yoksa insan oğlunun kurtulamadığı insanı insan olmaktan çıkaran memnuniyetsizlik duygusumuydu bilmiyorum hem de hiç bilmiyorum...
Tek bildiğim iki haftadır canımın neden olduğunu bilmeden acıdığı...
Sebep kırık dökük düşlerimin olması ya da sebepleri, olanı ve biteni haddinden fazla büyütüyor olmamadı...

Şimdi huzurluyum..
İnsan her daim mutlu kalamıyor aslında mutlu kalamamaktan öte insan içindeki o huzura her daim sahip olamıyor...
İnsanız ya illahi bi yerden kendimize acı çektirecek bir şeyler bulmalıyızya belki de öyle bir şey bilmiyorum aslında pek bilmekte istemiyorum galiba...
Bırakalım geride kalsınlar...

Bu sabah uyandım...
Aslında gece mutlu bir uykuya bıraktım kendimi belki de ondan :)
Belki de derde derman olan bu bunu da bilmiyorum...
Hissetmek güzel...
Tekrar ve yeniden aynı hisle sarhoş olmak güzel...
O sarhoşlukla sarmaş dolaş uyumak, uyanmak ve huzura bulanmak güzel...

Bu sabah uyandım...
Gökyüzüne baktım yeniden...
İçimde hissettim havayı...
Deniz maviydi ya da ben mavi gördüm denizi...
Martıların seslerini işittim...
çığlıkları ilişti kulağıma gülümsedim...

Bu sabah uyandım...
Gözlerim kapalı geçtiğim bütün yolları pür dikkat inceledim...
Kaçırdığım bir çok ayrıntının farkındalığıyla güne yeniden doğmuş gibi başladım...

Bu sabah uyandım...
Gözlerimi açtım ve hissettim içimde huzuru...
Ruhumda yeniden o sessiz düşü...
Ilık bir nefes...
Sıcak bir ten...
Ve yine o ilk heyecan...
....

...::: TANURA :::...

Hiç yorum yok: