4 Şubat 2008

İçsel Yansıma / Sayıklama / Yüzleşme

öyle garip ki her şey...
hep aynı cümleyle başlar oldum ama her geçen gün her geçen zaman yeni yeni yalanların yüzüme çarpmasıyla uyuduğum uykudan uyanıyorum...
ne derin bir uykuya ve derin düşlere dalmışım içinden çıkamıyorum...
iyiyim oldukça, keyfimde yerinde...
ne garip dimi bu yaşanılan beni yıkmak yerine daha da olgunlaştırıp başka açılardan da hayata bakamama yardımcı oluyor ve sizler öylece izliyorsunuz harmanlanmış duygularımın kelime yansımalarıını...
belki kendinize de soruyorsunuz, sorguluyorsunuz...
ne yaşlıyorum diye de merak ediyorsunuz belki ama yaşadıklarım sizinkilerden farklı değil...
hayatın sundukları ya da sunamadıkları işte...
karşılaşılan yalanlar-yalancılar,oyunlar-oyuncular, hileler-hilebazlar...
dedim ya sizinkilerden farklı değil...

ufkumu açtım yürüyorum artık arkama dönüp bakmadan...

Hiç yorum yok: