16 Eylül 2007

KENDİM

KENDİMİ nasıl dökebilirim cümlelere ki...?

Nerden başlaya bilirim anlatmaya bilmiyorum ya da insanın kendini nasıl cümlelere yansıtabilceğini ....
Aslında her kelime,her fotoğraf yansıtır insan ruhundaki gizli kalmış tutsaklığı ama yazmakta gerekiyormuş denilenin üzerine ...

Çeşitli isteklerim oldu gecen senelerim boyunca hayyaller de kurdum başı sonu belli olmayan bir düştede yaşadım.
Yazdım,çizdim,sese döktüm kelimelerde ....
Yalın bir oluşla keşfettim benliğimde gizli duran her şeyi şimdide sonrada yapmam gerektiği gibi...
Kaçında başarılara imza atım ya da nedir başarı kimilerince bilmiyorum ama hayatın kısa olduğunu yaşadıklarımın ise kar sayıldığını bilerek mutlu oluyorum aldığım nefesten ve hayatın bana kattıklarından....

Konservatuarla ilgili denemelerimden sora hayatın her zaman her yerde kağıdı ve kalemi,çizgileri ve yaratılması,tasarlanması gerek bir şeyler olduğunu bana kanıtlarcasına her adım atışımda önüme çıkarmasının ardından
Trakya Üni. Geleneksel Türk El Sanatları Bölümününe girdim bitirdikten sonra bölümümle ilgili yapacaklarımın malesef ki kısıtlı olduğunu anlayarak grafik eğitimleri almaya başladım ...
Şuan web(sayfa tasarımları) yapan bir kurumda çalışmaktayım
(öğrenmekteyim) ...

Fotoğraf çekmek seneler önce de ilgimi çekmesine rağmen engeller ve hayatın bazen ön göremediği durumlardan dolayı fotoğraf sanatıyla ilgili çalışmalar da bulunamamış olsamda artık vaktinin geldiğini hissederek bir şeyler yapmak için adımlar atmaya başladım ...

Yani anlayacağınız aslında pek bir şeyden haberi yok gibiyim(teknik anlamında)
Ama cesaretim var korkuların,yenilgilerin üzerine gidebilecek kadar.

Ümmühan ÇİFTÇİ
.........................

http://tanura.deviantart.com/

Hiç yorum yok: