21 Eylül 2007

...:::ISLAK GECE:::...

Yorgun geçen ıslak bir gecenin sonun da yine yorgun bir sabah uyanılan...

Aklımda geceden kalma düşünceler hala.

Kafam hala karışık bedenim ve duygularım birbirbirine yenik...

Düşünüyorum sabahın ilk ışıkları ve dışarıda daha güne uyanmamış bir şehir nerdeyse...

Penceremden dalıyorum önümdeki geniş kırsal düzlüğe belkide şimdilerde görebileceğim tek ormansı yapıya. Yeşilin gizemine....

Sorgulamalara başladığımı farkediyorum kaldığım yerden kendimi ve farkediyorum aslında hiç ara vermediğime bu sorguya ...

Uyurken de defalarca uykudan uyanmamışmıydım sıçrayışlarımla diye içimden geçiriyorum...

Neydi uykularıma kadar sızan bu gerçek anlamaya çalışıyorum...

Düşünüyorum düşünüyorum düşlüyorum...

Ansızın irkiliyor bedenim vucudumu saran sıcaklıkla.

Önce garip bir ürperti korku halinde sonra ise sıcak bir güven duygusu hissediyorum bedenimde, tenimde gezinen el bütün korkusal ürpertilerimi alıp götürür gibi oluyor ve içine çekiyor usul usul içime çekiyorum usul usul...

Bir an düşlere dalıyorum dudaklarına dokundukça dudaklarımda kadife bir zaman dilimi uzanıyor ayaklarının ucuna kırmızı bir büyü başlıyor...

Bırakıyorum bedenimi yatağa ...

21 EYLÜL 2007
...:::TANURA:::...

Hiç yorum yok: