16 Eylül 2007

DÜŞ BAHÇELERİM

Dünya benim üstüme ben dünyanın üzerine gitmekteyim demiştim en son...
Şimdi bakıyorumda,
Değişen çokta fazla bir şey yok gibi …
Yerli yersiz garip bir sessizlik var tenimde…
Usul usul yaklaşmakta hüzün biliyorum…
Kelimelerin anlamsız kalacağı yepyeni başlangıçlara adım atmak üzereyim seziyorum…!
Fark ediyorum ellerimdeki titreyişin anlamsızlığından anlıyorum yeni bir yorgunlukla, yeni bir yükü omuzlayarak gelecek bahar doğan günlerime…
Ama kimsenin erişemediği, beklide erişemeyeceği düş bahçelerimdeyim
Düş bahçelerim de solumaktayım nefessizliğimi….!
Kaybedilen zamanlara inat kurduğum dünyamda gizli düş bahçelerimde saklı çocuksu saflığım…
Neşeli ilk baharlarım…!
Her dem yeni doğan güneşe umutla dalışlarım…!
Nefes alışlarım…!
Yeniden doğuşlarım...!

Dedimya Dünya benim ben Dünyanın üzerine gitmekteyim…
Sonu hayra yorulası bir geleceğe uzanmaktayım…!

Ümmühan ÇİFÇİ ( Tanura)
27/02/2007
22:36

Hiç yorum yok: