15 Ocak 2013

Zaman

Kendi seyrinde devam ediyor hayat... Her gün bir öncekinin aynısı...Her gün bir öncekinden daha keyifsiz... Zaman düzeltir her şeyi derlerdi ya artık pek inanmıyorum zamanın hükmüne... Zaman benden hayatımı çalmaktan başka bir şey yapmadı. Artık bunu biliyorum. Zaman hiç bir şeyi düzeltmiyor aksine sadece geçiştiriyor. İnsanı alışmak zorunda bırakıyor. Biz aynılıkların içinde zamanımızı yitirirken o bize pek bir şey katmıyor diyebilirim. Evet alışmak zorunda bırakılıyor ve alışıyoruz. öğretilmiş hiç bir şeyi unutmuyoruz ama unutmak istemediğimiz her şeyi unutmak zorunda kalıyoruz. Geride bırakmak zorunluluğu içinde hayatlarımıza devam ediyoruz.

Beni hayal kırıklığına uğrattın zaman. En çok sana güveniyordum ama artık sanda güvenmiyorum zaman.
Geri ver çaldıklarını... Geri ver bütün unutmak zorunda bırakıldığım zamanlarımı...


Sayıklamalar

Hiç yorum yok: