5 Ocak 2013

Düş-Kabus



Bir düş görmüştüm... Yüzünün yüzüme yansıdığı... Yağmurların saçlarımızı ıslattığı... Bir düş görmüştüm ellerini hissettiğim... Sıcaklığında yandığım...
Bir düş görmüştüm... Sen ve benim için başka yazıların yazdığı...
Kelebekleri görmüştüm...Rengarenk kelebekleri.. . Seslerini duymuştum kuşların... Rüzgarı hissetmiştim oysa...

Bir kabus görüyorum simdi... Yüzün yüzümde yok olduğu... Yağmurlarda yalnız ıslandığım... Ellerini artık hissedemediğim... Soğuğunda üşüdüğüm... Bir kabus görüyorum şimdi...
Senin ve benim yazgımın olmadığı...
Kelebeklerin öldüğünü... Renklerinin solduğunu görüşüyorum... Sesleri kesildi kuşların... Rüzgar artık esmiyor....

Umut yok oluyor... Düşler kabusa dönüşüyor...
Hayat ufalanıp gidiyor avuçlarımızdan...
Kokun gelmiyor artık...
Yitip gidiyor bütün yaşanmışlıklar...

...

Hiç yorum yok: