9 Ocak 2013

Eksik - Yarım

Nereye gideceğini bilmediği zamanlar vardır ya insanın, hani nasıl başlayacağını yada nasıl devam edeceğini bulmadığı zamanları işte öylesi bir haldeyim. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. İçimde yarım kalmışlık hissi ile  kendi duvarlarımla çarpışıyorum. Hep bildiğim o gerçeğin içindeyim şimdi ve nasıl çözmem gerek bilmiyorum. Yarım kalmışlık hissini nasıl yok etmeliydim ki bilmiyorum. Bir şey yaşanmadan yaşanıp tükenmeden bitmiyor ki. Bittiğini zannettiklerimiz, bitti zannettiklerimiz yok olmuyor ki.
Şimdi bir yol bulmalıyım. Ya yarım kalanın tükenmesini sağlamalı  ya da yarım kalmışlık hissi ile yaşamayı öğrenmeliyim. Kendi kendime verdiğim bu savaşı nasıl bitireceğim bilmiyorum.
Yeni bir yol nasıl bulacağım... Daha kaç çıkmaz sokağa sapacağım ya da kaç yanlış yola daha gireceğim... Sıkıldım... Çok sıkıldım... Bana mı zor, zor olan ben miyim bilmiyorum... Hayat elime yüzüme bulaşıyor ben bir şey yapamıyorum...

Sayıklamalar...

Hiç yorum yok: