23 Şubat 2009

Mim(lendim)...

1- Çok üşengecim ama zorluyorum kendimi
2- Gecenin bu saatinde ancak kediler ve köpeklerle karşılaşılır
3- Tam isabet işte üşümüş bir kedi
4- Üzerinde kıyafet yok tüyleri saymazsak ki cinsiyeti hakkında pek fikrimde yok ama dişi edası var gibi…
5- Ben 7 kişiyi nereden bulacağım ki :/


Ki karanlık sisli bir gece yarısı… Yine aynı karanlık odam, elimde kahvem, karşımda bilgisayarım yalnızlık nöbetimi paylaşıyorum…oturmaktan uyuşan popomun bende yarattığı huzursuzluk ile birkaç adım atmak için ayaklanıyorum ayaklanmasına ama ayaklarımdaki uyuşukluğu fark etmeden geçemiyorum kendi kendime söylenip duruyorum ki işte tam o sırada dışardan gelen miyavlama sessinin içimi acıtması ile pencereden dışarı bakıyorum…
İt iç top oynuyor derya hani dedeler atalar filan bende onların bu cümlesini durumun uygunluğu doğrultusunda kullanıyorum tabi yine kendi kendime…
Sessin geldiği yönde takip ediyorum ki ufak kedicik karanlığın içinde masmavi gözleri, dağınık beyaz tüyleri ve tiz sessi ile ilgimi çekiyor hemen…
Öyle tatlı ki onu kucaklamak istediğimi fark ediyorum…
Kendi kendime bu minik kediye bakabilir miyim diye düşünüyorum…

Şimdi de yedi kişi bulmak için düşünüyorum çok adaletsiz :)


http://ashenica.blogspot.com/
http://cazyesili.blogspot.com/

şimdilik iki :)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Sana kesinlikle kedi almak lazım:)

ummuhan dedi ki...

Benim kedim de var köpeğim de :))

Unknown dedi ki...

Geceleri en çok kendimizle karşılaştığımız bir gerçek :))

bir de öperim..

ummuhan dedi ki...

yüzleşiyoruz derinden :)