26 Ekim 2007

Kendi fotoğrafımı çekmek için sebeplerim

Şİmdi efendim bu bana sık sık sorulan sorulardan bir tanesinin cevabıdır ....
Sakın öyle yanlış anlaşılmasın öle ukelalık filan değildir zten ükela biride olduğum hiç söylenmez..
arada bazı saygısızlar çıkıp bir kaç laf etsede beni tanımadan etmeden onlar çokta mühim kişiler değildirler..
Sebeplerim dedik başlığa da evet , sebeplerim...

  1. Kendimi seviyorum
  2. Kendimi çekmeyi seviyorum
  3. Kendimi çekmeyi sevmeyi seviyorum
  4. Kendimi çok güzel buşuyorum ve hissediyorum
  5. Fotoğraf için iyi bir ürün (yanlış anlamayın kırmıyım kafanızı) olduğuma inanıyorum
  6. Kendimi güzel çektiğimi bildiğim için kendimi çekiyorum
  7. Kendimi en iyi kendim çektiğim için kendimi çekiyorum
  8. Kendim hep elimin altınada olduğum için
  9. En kolay bulabileceğim model kendim olduğum için

Evet sevgili arkadaşlar durum bundan ibarettir...
Sevgiler..
Saygılar..
Öpücükler möpücükler...

Hiç yorum yok: