11 Ağustos 2012

Öküz ölür ortaklık bozulur...


Malumunuz Ata sözü.. Çok yerinde bir Atasözlü olduğunu göz ardı edemeyeceğim gördüklerimden sonra...
İnsan hiç yaşamam dediği şeylerin başrol oyuncusu olur bilememişimdir hiç. Neyi yapamam desem onu yapıyor, neyi ben bunu yaşayacağımı sanmıyorum desem yaşıyorum. Hani büyük konuşmak desek büyük konuştuğumu hiç düşünmüyorum ama neyse işte  oluyor böyle şeyler...
Bazı şeyleri hazmedemediğim oluyor... Hak etmediğime inandığım acılarla baş başa kalıyor olmaktan çok sıkıldığımı bizzat belirtmek istiyorum... Cidden çok yoruldum üstüme gelmeyin mümkünse...
Gecen sürenin ardından farkettim ki bildiğim hiç bir şey bildiğim hali ile kalmamış... Şaşırdım tabi ki ve çok üzüldüm ama zamanıma üzüldüm...
Keşke sakin kalabilseymiş hayat diyip veda ediyorum...
Şimdilik!



Hiç yorum yok: